Modyfikator Plus jedyny dodatek do silników „Klasy Premium” na polskim rynku.

TAJEMNICA WOJSKOWA – W TWOIM SILNIKU!

Preparat, który do 1994 roku był pilnie strzeżoną tajemnicą wojskową Armii Rosyjskiej, teraz dostępny jest także na polskim rynku. To Modyfikator Plus – jedyny w swoim rodzaju środek antyfrykcyjny i antykorozyjny. Powstał w wojskowych laboratoriach by naprawdę spełnić swoje zadanie, czyli chronić silnik, przedłużyć jego żywotność i zwiększyć moc W wyniku ciągłych badań naukowych, formuła Modyfikatora Plus została dodatkowo udoskonalona i przystosowana do najnowocześniejszych rodzajów silników. Już od wielu lat stosowany w Unii Europejskiej i na świecie, gdzie do dziś sprzedano kilka milionów sztuk.

NANOTECHNOLOGIA W CODZIENNYM UŻYCIU ... jak to działa?

Modyfikator Plus to rewolucyjny środek bazujący na obszernych badaniach naukowych i jest produktem wysokiej technologii wojskowej.
Zasada działania Modyfikatora Plus polega na modyfikowaniu powierzchni metalu (na poziomie molekularnym) wewnątrz silnika.Wiążąc się podczas pracy silnika do powierzchni metalowych, Modyfikator Plus kształtuje twardą warstwę zorientowanych makromolekuł, które charakteryzują się ekstremalnie małym współczynnikiem tarcia i wyjątkową odpornością na zniszczenia . Makromolekuły formują struktury LANGMUIROWE mające postać spirali z osiami znajdującymi się na powierzchni, co umożliwia utrzymywanie się oleju na metalowej powierzchni. W wyniku tego, nieprawdopodobnie zwiększają się wszystkie możliwości silnika oraz jego wiek roboczy.



Modyfikator Plus jest ulepszaczem do metalu , a nie do oleju silnikowego. Nie wchodzi w reakcje z olejem, co znaczy, że olej tylko go transportuje do wszystkich metalowych części wewnątrz silnika.

DWUKROTNIE DŁUŻSZY OKRES ŻYWOTNOŚCI SILNIKA

Modyfikator Plus posiada wyjątkowo wysoką odporność na niszczenie, znacznie większą aniżeli metalowe części silnika, jak np. tłok i cylinder. To znaczy, że zmniejsza się możliwość powstawania powierzchownych zniszczeń. W ten sposób okres działania silnika wydłuża się przynajmniej dwukrotnie. Silnik, w którym zastosowano Modyfikator Plus , przejeżdża do momentu generalnego przeglądu dwukrotnie więcej kilometrów niż nawet dobrze zadbane silniki, w których nie zastosowano podobnego zabiegu.

ZMNIEJSZENIE TARCIA – ZMNIEJSZENIE ZUŻYCIA

… więcej kilometrów za mniej pieniędzy

Dzięki zmniejszeniu tarcia między częściami silnika, zużycie paliwa się zmniejsza od 8 do 12%.Tak więc już po kilkukrotnym tankowaniu zwraca się koszt Modyfikatora Plus.




Cena Modyfikatora Plus wynosi 179 złotych


Koszty bez wliczonej usługi mechanika:

Od 2.000 do 5.000 zł

Wybór należy do Ciebie!

Oczywiste jest, że nie poleca się jazdy bez oleju. Testy te przeprowadziliśmy by pokazać, że nawet w tak ekstremalnych warunkach jak jazda bez kropli oleju, Modyfikator w 100% chroni silnik! Modyfikator Plus daje najlepsze rezultaty wtedy, gdy wlewa się go do silnika, który zawiera olej.

50 km BEZ KROPLI OLEJU

W odróżnieniu od wszystkich innych podobnych produktów, Modyfikator Plus jest jedynym przetestowanym na rynku światowym produktem, który zapewnia zupełną ochronę silnika, do tego stopnia, że w sytuacji, gdy silnik zostanie bez kropli oleju, można bez żadnych uszkodzeń silnika przejechać jeszcze przynajmniej 50 km!

ZWIĘKSZENIE MOCY I WYRÓWNANIE KOMPRESJI

Logicznym następstwem zmniejszenia tarcia pomiędzy poszczególnymi częściami jest zwiększenie mocy silnika, gdyż w tym przypadku parę znaczących kilowatów nie jest zużywane na pokonanie oporu w samym silniku. Ponadto dochodzi do zwiększenia i wyrównania kompresji we wszystkich cylindrach. W wyniku tego, Twój samochód znowu zyska moc i przyśpieszenie, które posiadał, gdy był nowy.

Modyfikator Plus był testowany w emisji Gadżet w TVN Turbo (02.12.2008).

POWSTRZYMANIE „SUCHEGO STARTU”

W każdym silniku, cały olej przed startem znajduje się w kraterze, toteż tłok i cylinder są całkiem suche. Podczas startowania silnika kilka pierwszych obrotów jest niemal na sucho, co w konsekwencji prowadzi do uszkodzenia silnika. Podczas stosowania Modyfikatora Plus to zjawisko nigdy nie zachodzi. Ukształtowana warstwa Modyfikatora Plus zawsze zatrzymuje na sobie cienką warstwę oleju i nie pozwala by spłynął do krateru. Tym samym , zawsze gwarantuje smarowanie i nie dochodzi do uszkodzeń. W wyniku tego znacznie ułatwiony jest także start silnika , gdyż tłok i cylinder już przy pierwszych obrotach są naoliwione, a nie suche. Także, jeśli w trakcie pracy silnika spadnie poziom oleju, Modyfikator Plus chroni silnik od zatarcia.

JAK UŻYWAĆ?

Bardzo prosto - do silnika należy wlać zawartość buteleczki i włączyć silnik. Po 30 minutach pracy silnik został w zupełności poddany zabiegowi. Efektywne działanie Modyfikatora Plus widoczne będzie w trakcie kolejnych 50.000 kilometrów. W tym czasie, należy normalnie dokonywać wymiany oleju , gdyż warstwa Modyfikatora Plus jest związana do części silnika.

W odróżnieniu od innych powierzchniowo-aktywnych środków, właściwości eksploatacyjne Modyfikatora Plus zwiększają się podczas dłuższego użytkowania , przy czym całkowity efekt osiągnięty zostaje już po przejechaniu 1.000 km. Stosuje się go do wszystkich rodzajów silników (diesel, benzyna), sprzęgieł, dyferencjałów , we wszystkich mechanizmach, w których dochodzi do tarcia. Można dodawać do wszystkich rodzajów olejów.

Zawartość buteleczki jest wystarczająca na 5 litrów oleju silnikowego lub 2,5 litra oleju do skrzyni biegów, co znaczy, że przy mniejszych silnikach jedna buteleczka wystarczy do silnika i do sprzęgła.

Modyfikator Plus daje doskonałe rezultaty zarówno przy ochronie silników nowych, jak i regeneracji silników starych i zniszczonych. Modyfikator Plus posiada patenty i certyfikaty w Europie, Rosji, USA. Otrzymał wiele międzynarodowych Dyplomów Uznania.

To produkt jedyny w swoim rodzaju, wielokrotnie testowany w ekstremalnych warunkach na oczach publiczności międzynarodowej: „PRACA SILNIKA BEZ KROPLI OLEJU”.

MODYFIKATOR PLUS – JEDYNY DODATEK DO SILNIKÓW „KLASY PREMIUM”

1. Dlaczego jedyny i najlepszy środek do silników?

Dlatego, że produkt ten powstał dzięki długoletnim badaniom całej ekipy rosyjskich naukowców i stworzono go jedynie dla potrzeb pojazdów Armii Rosyjskiej, a nie dla celów komercyjnych, bądź potrzeb cywilnych. Przy okazji rozpadu byłego Związku Radzieckiego produkcja Modyfikatora Plus została sprywatyzowana i od 1994 r. produkuje i sprzedaje się go jako komercyjny produkt w wolnym handlu. Produkcja samego preparatu jest skomplikowana i droga, a najważniejsze jest to, że Modyfikator Plus naprawdę robi to, do czego jest stworzony – doskonale regeneruje i długotrwale chroni silnik – 50 tys. km.

2. Czym Modyfikator Plus różni się od „podobnych” środków?

Produkcja Modyfikatora Plus to olbrzymia machina nakręcana pracą wielu skomplikowanych maszyn i urządzeń. Sam proces produkcji jest pod 24-godzinną kontrolą. Na terytorium fabryki znajdują się laboratoria, które każdego dnia szczegółowo sprawdzają dzienną partię specyfiku.

Druga ważna różnica polega na tym, że nasz podukt Modyfikator Plus sprzedawany jest w sieciach LUKOIL, SHELL, OMV, SLOVNAFT (w całej Europie), a w Polsce w sieci sklepów renomowanych firm FEUVERT i FOTA S.A. (właściciel 105 dużych sklepów w Polsce).

Po trzecie Modyfikator Plus w swoim składzie nie zawiera ceramiki, teflonu ani żadnych cząstek metalu, które mogą uszkodzić silnik podczas eksploatacji.

Modyfikator Plus posiada wszelkie możliwe certyfikaty i patenty, które produkt tego typu musi mieć, włącznie z najważniejszym – TÜV – Niemieckim Certyfikatem Jakości i Bezpieczeństwa.

UŁATWIENIE ROZRUCHU I PRACY SILNIKA

… nawet przy najniższych temperaturach

W wyniku niskich temperatur zewnętrznych dochodzi do gęstnienia oleju, a tym samym do utrudnionego rozruchu silnika. Ale nawet w warunkach ostrej zimy rosyjskiej, gdzie temperatura spada nawet poniżej
-40Cº , silniki w których zastosowano Modyfikator Plus osiągnęły nieprawdopodobne rezultaty. Ułatwiony rozruch i lepsza praca silnika zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach, przedłużają także żywotność osprzętu , jak rozrusznik czy akumulator.

ZNANI POLSCY DZIENNIKARZE O MODYFIKATORZE :

Od sceptycyzmu do entuzjazmu!

Dla każdego dziennikarza kontakt z „czymś” co nie do końca można zrozumieć, co wymaga wysublimowanej specjalistycznej wiedzy, jest trudną próbą. Nastawiamy się sceptycznie, mamy wątpliwości i po prostu jesteśmy na nie.
WIĘCEJ >>

Kuracja SPA dla silnika?

Więcej mocy, mniejsze spalanie i przedłużona żywotność silnika – to dla samochodu i jego właściciela marzenie. Niestety często nieosiągalne, szczególnie dla starszych pojazdów, których na polskich drogach nie brakuje. Przełomem może stać się preparat Modyfikator Plus, który właśnie wchodzi na nasz rynek.
WIĘCEJ >>

TAJEMNICA WOJSKOWA – W TWOIM SILNIKU !

Preparat, który do 1994 roku był pilnie strzeżoną tajemnicą wojskową Armii Rosyjskiej, teraz dostępny jest także na polskim rynku. To Modyfikator Plus – jedyny w swoim rodzaju środek antyfrykcyjny i antykorozyjny.
WIĘCEJ >>

 

Modifikator Plus Racing Team

C2R2 Trophy Rajd Elmot 2009

MODYFIKATOR + AUTO MOTO SPORT

                                                                Z Modyfikatorem Plus do zwycięstwa!!!

Tomek Porębski – to właśnie on w tym sezonie zdobył Mistrzostwo Polski, będąc w challengingu Citroëna C2R2 zdecydowanie najlepszy.

"Najlepsze rezultaty z Modyfikatorem Plus – polecam każdemu kierowcy" – Tomasz Porębski

Tomasz Porębski Mistrz Polski Citroën Racing Trophy

foto

Team Modyfikatora Plus był wiele razy uczestnikiem różnych imprez, takich jak wyścigi samochodowe, pokazy w salonach samochodowych i prezentacje w licznych krajach Europy. Wielu renomowanych i znanych zawodników z Czech, Polski, Słowacji, Węgier i Austrii testowało Modyfikator Plus w swoich samochodach wyścigowych. Okazało się, że Modyfikator Plus daje dobre rezultaty także w silnikach samochodów rajdowych.

foto

Warto przy okazji wiedzieć, że w ostatnich latach na naszym rynku motoryzacyjnym pojawiły się różnego rodzaju preparaty, często bez badań i certyfikatów jakości, które obiecywały regenerację silnika i ulepszenie jego właściwości. Najczęściej żadnej poprawy nie było, a na pewno nie przez dłuższy okres. Niestety, niektóre z tych preparatów doprowadziły nawet do poważnych uszkodzeń silnika, podważając wiarygodność skutecznych preparatów. W odróżnieniu od nich Modyfikator Plus naprawdę działa i w swoim składzie nie zawiera teflonu, cząstek metalu, ceramiki ani żadnych innych cząstek wielkich rozmiarów, które mogłyby doprowadzić do uszkodzenia silnika w trakcie eksploatacji.

Działa on na zupełnie innej zasadzie – na zasadzie NANOTECHNOLOGII, gdzie rozmiary cząsteczek i makromolekuł są niewiarygodnie małe – wielkości kilku ŋm.
SPRZEDAŻ: SIEĆ SKLEPÓW
 
 
PRODUKT DO NABYCIA W SKLEPACH:
 

Modyfikator Plus do nabycia u autoryzowanych dealerów:

 
©2009 GRIFON Sp. z o.o.    WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE