Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące środka Modyfikator

  • Modyfikator Plus - właściwa i jedyna odpowiedź na kryzys w motoryzacji !

    Jeżeli jesteś właścicielem choć jednego pojazdu, Modyfikator Plus jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem, by przejechać więcej kilometrów za mniej pieniędzy. Podczas stosowania Modyfikatora Plus oszczędzasz nie tylko na paliwie, ale i na wszystkich kosztach eksploatacji auta.

I. CO TO JEST MODYFIKATOR PLUS?

Co to jest Modyfikator Plus?

Modyfikator Plus to jedyny w swoim rodzaju antyfrykcyjny i antykorozyjny środek, ulepszacz do metalu, który chroni silnik, przedłuża jego żywotność i zwiększa jego moc.

Co nam daje Modyfikator Plus?

Przede wszystkim chroni silnik i wydłuża przynajmniej 2 razy jego wiek, zwiększa moc silnika, eliminuje zimny start, zmniejsza zużycie paliwa, ułatwia start przy niskich temperaturach oraz zmniejsza emisję wszystkich szkodliwych gazów. Modyfikator zapewnia spokojniejszą i cichszą pracę silnika.

Jaki jest skład Modyfikatora?

Skład preparatu jest objęty tajemnicą producenta, firmie udostępniono jednak informację, że produkt nie zawiera w swym składzie żadnych cząstek metalu, teflonu, ceramiki, ani żadnych innych subtancji, które mogłyby doprowadzić do uszkodzenia silnika w trakcie jego eksploatacji.

Jak wygląda Modyfikator Plus?

Butelka Modyfikatora Plus to 180 ml płynu, który kolorem i gęstością przypomina zwykły olej silnikowy.

Jaka jest pojemność butelki i na ile litrów oleju starcza?

Pojemność buteleczki to 180 ml, starcza na 5 l oleju w silniku oraz 2,5 l oleju w manualnej skrzyni biegów.

II. JAK DZIAŁA I CZYM SIĘ RÓŻNI OD INNYCH PRODUKTÓW?

Na jakiej zasadzie działa Modyfikator i czym się różni od podobnych produktów?

Modyfikator Plus (na poziomie molekularnym) modyfikuje (zmienia) powierzchniową strukturę metalu w silniku w takim stopniu, że zwiększa jego jakość i ekstremalnie zmniejsza tarcie na metalowej powierzchni silnika, przedłuża wiek jego żywotności i zwiększa jego moc. Różni się także swoim składem, gdyż nie zawiera ceramiki, teflonu, metalu ani innych szkodliwych substancji.

Modyfikator Plus przedłuża żywot silnika przynajmniej o 2 razy. Co to oznacza?

Znaczy to, że zmienia on strukturę metalu (na poziomie makromolekularnym), metal staje się bardziej jakościowy, twardszy, odporniejszy na zużycie. Jak również, że zmniejsza się możliwość powstawania powierzchniowych zniszczeń, i w ten sposób okres działania silnika wydłuża się przynajmniej dwukrotnie.

W jaki sposób Modyfikator powiększa moc silnika?

Logicznym następstwem zmniejszenia tarcia pomiędzy poszczególnymi częściami jest zwiększenie mocy silnika, gdyż w tym przypadku parę znaczących kilowatów nie jest zużywane na pokonanie oporu w całym silniku. Ponadto dochodzi do zwiększenia i wyrównania kompresji we wszystkich cylindrach. W wyniku tego, Twój samochód znowu zyska moc i przyspieszenie, które posiadał, gdy był nowy.

W jaki sposób Modyfikator Plus eliminuje zimny-suchy start silnika?

Po zgaszeniu silnika, Modyfikator Plus, który zostaje na ścianach silnika zatrzymuje na sobie cienką warstwę oleju silnikowego, tak że przy każdym ponownym starcie silnika ma on natychmiastowe smarowanie. W ten sposób zimny – suchy start silnika eliminowany jest w 100%.

jakim czasie widać pierwszy i całkowity efekt działania preparatu?

Pierwszy efekt osiąga się już po 30 minutach pracy silnika natomiast całkowity efekt osiągnięty zostaje już po przejechaniu minimum 1000 km!

Jakie są pierwsze efekty po zastosowaniu Modyfikatora?

Pierwsze widoczne efekty to: silnik łatwiej startuje, pracuje ciszej, ma więcej siły i zużywa mniej paliwa. Dalsze efekty to to, że silnik nie psuje się i dużo dłużej żyje.

Jak długo działa Modyfikator?

Modyfikator utrzymuje się na powierzchni silnika i oddziałuje na nią do 50 tys km.

Kiedy wlać następną butelkę?

Modyfikator Plus starcza na 50 tys km. Po przejechaniu tej odległości można wlać następne opakowanie.

III. ZASTOSOWANIE W SILNIKU

Na jakiej zasadzie Modyfikator Plus ułatwia start silnika w niskich temperaturach?

Dzięki temu, że produkt zatrzymuje na sobie warstwę oleju i zmniejsza tarcie, sprawia, że odpalamy silnik łatwiej przy minusowych temperaturach (nawet przy -40°C). Jest to jeden z pierwszych efektów działania Modyfikatora, jakie można zauważyć.

Jak go stosować?

To proste! Do silnika należy wlać zawartość buteleczki (tam, gdzie wlewa się olej), następnie włączyć silnik na 30 min (samochód może pracować na wolnych obrotach, bądź można po prostu gdzieś jechać).

Do jakiego rodzaju silników można wlewać Modyfikator?

Preparat można wlewać do silników benzynowych (benzynowo-gazowych), Diesel’a oraz Wankla.

Czy można stosować Modyfikator w silnikach motocyklowych?

Można wlać Modyfikator do silnika motocyklowego, pod warunkiem, iż jest to silnik czterotaktowy. W tym przypadku Modyfikator działa rewelacyjnie. W przypadku silnika dwutaktowego, trzeba by wlać Modyfikator do paliwa, i niestety preparat spaliłby się wraz z paliwem. Modyfikator nie miałby czasu na reakcję.

Czy można go stosować do nowych czy do starych silników?

Modyfikator Plus daje doskonałe rezultaty zarówno przy ochronie silników nowych, jak i regeneracji i ochronie silników starych i zniszczonych.

Czy Modyfikator Plus może uszkodzić silnik?

Nie. Gwarantujemy, że Modyfikator nie zaszkodzi silnikowi w żaden sposób!

Czy Modyfikator zostaje w silniku po zastosowaniu i po zmianie oleju silnikowego?

Tak, zostaje, gdyż Modyfikator „przyczepia” się do metalowych ścianek silnika. Także olej można zmieniać w normalnym, ustalonym przez serwis, terminie.

Co zrobić, jeśli silnik ma większą pojemność, np. 15 l oleju?

Jedna butelka starczy na 5 l oleju w silniku, dlatego na 15 l należy wlać 3 butelki Modyfikatora.

Czy można wlewać Modyfikator do ciężarówek i autobusów?

Tak, należy tylko znać pojemność silnika i wlać odpowiednią ilość preparatu.

IV. ZASTOSOWANIE W SKRZYNI BIEGÓW

Czy można wlać Modyfikator do skrzyni biegów?

Jak najbardziej, ale tylko do manualnej skrzyni biegów. Nie należy wlewać do automatycznej.

Czy można podzielić jedną butelkę Modyfikatora na silnik i skrzynię biegów?

Nie należy dzielić preparatu, zaleca się wlewać całe opakowanie do silnika i również całe do skrzyni.

Co daje zastosowanie Modyfikatora w manualnej skrzyni biegów?

Przede wszystkim zmniejsza tarcie, sprawia, że biegi przełącza się łatwiej i neutralizuje „dziwne“ dźwięki.

V. MODYFIKATOR A OLEJ

Czy Modyfikator Plus wiąże się z olejem?

Nie. Modyfikator Plus nie wchodzi w reakcje z olejem. Olej transportuje go tylko do wszystkich metalowych części wewnątrz silnika.

Czy wlewać na zimny czy też na ciepły olej?

Nie ma to żadnego znaczenia.

Czy trzeba wymieniać olej przy wlewaniu Modyfikatora Plus?

Nie trzeba. Można wlać Modyfikator do „starego” oleju.

Czy można zrezygnować z wlewania oleju, jeśli wleję Modyfikator?

Absolutnie nie. Modyfikator nie jest zamiennikiem oleju! Zapewnia on jednak taką ochronę silnika, że w przypadku całkowitej utraty oleju w silniku, umożliwia przejechanie nie mniej niż 50 km bez najmniejszego uszkodzenia silnika. Należy jednak wiedzieć, że Modyfikator daje najlepsze rezultaty, gdy olej jest w silniku!

Na jakiej zasadzie Modyfikator zapewnia przejechanie 50 km w przypadku utraty oleju?

Modyfikator Plus zostaje powiązany z wewnętrzną powierzchnią silnika, zdecydowanie zmniejsza tarcie, chroni silnik i w ten sposób umożliwia silnikowi pracę przez jeszcze 50 km bez kropli oleju.

Do jakiego rodzaju olejów samochodowych można dodawać Modyfikator?

Preparat można dodawać zarówno do olejów mineralnych jak i syntetycznych.

VI. MODYFIKATOR A PALIWO

Czy można wlewać Modyfikator do wlewu paliwa?

Absolutnie nie! Modyfikator wlewa się dokładnie tam, gdzie olej do silnika!

O ile zmniejszy się zużycie paliwa po zastosowaniu Modyfikatora?

Zużycie paliwa zmniejsza się od 8 do 12%, a w kilku przypadkach odnotowano spadek nawet o 15% - mierzone na 100 km!

Ile czasu potrzeba, bądź ile km trzeba przejechać samochodem, by zwróciły się pieniądze, które zostały zainwestowane w Modyfikator?

To zależy od czasu i ilości przejechanych km oraz od zużycia paliwa samochodu. Przeciętnie Modyfikator Plus zmniejsza zużycie paliwa o 10%, także inwestycja na pewno zwróci się po przejechanych od 3000 do 5000 km.Tyczy się to również oszczędności paliwa. Praktycznie przez pozostałe ok 45000 km zachowana jest oszczędność paliwa, a wszelkie pozostałe funkcje Modyfikatora są gratis.

VII. CERTYFIKATY, TESTY I PREZENTACJE

Gdzie i kiedy Modyfikator Plus był prezentowany w Polsce?

Konferencja prasowa i prezentacja Modyfikatora Plus odbyła się 24.09.2008 na Hipodromie Wyścigi w Warszawie. Przy tej okazji przeprowadzono test „Gwarantowana ochrona silnika nawet bez kropli oleju!”.

Dlaczego testy Modyfikatora były robione na samochodach, do których nie wlano oleju silnikowego, podczas gdy powszechnie wiadomo, że nie poleca się jazdy bez oleju?

Oczywiste jest, że nie poleca się jazdy bez oleju. Testy te przeprowadziliśmy by pokazać, że nawet w tak ekstremalnych warunkach jak jazda bez kropli oleju, Modyfikator w 100% chroni silnik! Jeszcze raz powtarzamy, Modyfikator Plus daje najlepsze rezultaty wtedy, gdy wlewa się go do silnika, który zawiera olej.

Czy Modyfikator Plus był gdzieś testowany?

Modyfikator Plus był testowany w polskim V-TECHU, a także w emisji Gadżet w TVN Turbo (02.12.2008), jak również w wielu renomowanych laboratoriach i uniwersytetach w innych krajach Unii Europejskiej (Niemcy, Słowacja, Czechy, Węgry i Bułgaria).

Na jakich samochodach w Polsce był testowany Modyfikator Plus do dnia dzisiejszego?

W firmie V-TECH były testowane: Skoda Fabia, Daewoo Nubira, Jeep Nissan Patrol, natomiast ekipa TVN Turbo sama testowała swój samochód służbowy – Skodę Octavię 1,9 TDI .

Jakie były rezultaty tych testów?

We wszystkich testowanych samochodach zauważono zmniejszenie zużycia paliwa, powiększenie mocy silnika i jego cichszą pracę.

Czy posiada jakieś certyfikaty, patenty?

Tak. Modyfikator Plus posiada Niemiecki Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa TUV nr 20343173, jak również Certyfikat i Patent Europejski 0693514, Patent Rosyjski nr 2061020 i Patent USA 5.606.098

VIII. MODYFIKATOR PLUS A INNE „ULEPSZACZE”

Czy Modyfikator to to samo co Panther P52, Ceramizer albo Militec?

Nie. Modyfikator to zupełnie inny środek, nie zawierający w swoim składzie żadnych cząstek metalu, ceramiki czy teflonu. Działa na zupełnie innej zasadzie - modyfikowanie powierzchni metalu na poziomie makromolekularnym. Powstał on w wojskowych laboratoriach po to, aby naprawdę spełnić swoje zadanie.

Czy ma znaczenie fakt, że wcześniej wlewałem do silnika Ceramizer, bądź inne tego typu środki?

Nie ma to żadnego znaczenia!

Dlaczego twierdzicie, iż Modyfikator Plus to bezkonkurencyjny i jedyny w swoim rodzaju środek i że nie ma innego, podobnego mu produktu na rynku?

Jest tak, gdyż jest to jedyny produkt, który zmienia, ulepsza powierzchnię metalu (na poziomie molekularnym) i który naprawdę robi to, do czego został stworzony.

IX. ZALECENIA, CENY ORAZ POZOSTAŁE PYTANIA

Dlaczego miałbym kupić Modyfikator Plus, który kosztuje 179 zł.

Modyfikator Plus to poważny produkt, który powstał po długoletniej pracy laboratoryjnej całego zespołu naukowego. Produkcja samego preparatu jest skomplikowana i droga. Druga ważna rzecz to to, że Modyfikator Plus w 100% robi to, do czego jest stworzony, a także ma długotrwały efekt w silniku - do 50000 km.

Komu polecamy stosowanie Modyfikatora Plus?

Wszystkim właścicielom samochodów, którzy chcieliby chronić silniki swych aut, by żyły jak najdłużej, nie psuły się i którzy chcieliby zaoszczędzić na zużyciu paliwa.

Komu przede wszystkim polecamy stosowanie Modyfikatora?

Taksówkarzom, właścicielom ciężarówek i autobusów. Są to pojazdy, które pokonują wiele kilometrów w krótkim czasie, tak więc oszczędza się na serwisach i wręcz niemierzalnym zużyciu paliwa.

Ile osób w Polsce kupiło Modyfikator i jakie są reakcje na produkt?

Do dnia dzisiejszego w Polsce Modyfikator kupiło ponad 60.000 ludzi. Wszelkie zwrotne informacje od klientów, którzy już zastosowali Modyfikator Plus są pozytywne. Do dnia dzisiejszego nie mamy ani jednej reklamacji.

Czy na opakowaniu zamieszczona jest data ważności produktu?

Tak, data ważności jest wydrukowana na każdej buteleczce.

Jaka jest forma płatności przy zamówieniu wysyłkowym (z firmy Grifon)?

Istnieje możliwość zapłaty za pobraniem bądź płatności przelewem na rachunek firmy.

Czy załączona jest instrukcja użytkowania?

Tak, do każdej naszej przesyłki dołączamy również ulotkę.

Czy preparat sprzedaje się w innych krajach?

Tak. Modyfikator Plus sprzedawany jest w Unii Europejskiej (Słowacja, Czechy, Węgry, Bułgaria, Cypr), w krajach byłęj Jugosławii (Serbia, Czarnogóra, Bośnia i Hercegowina, Słowenia, Chorwacja, Macedonia), jak również w Rosjii.

Od kiedy preparat jest na rynku?

Modyfikator Plus sprzedawany jest z sukcesem już od 1994 r. . W przeciągu tego czasu sprzedano kilka milionów sztuk i nie było ani jednej reklamacji!

Gdzie jest produkowany?

Jest to rosyjski produkt. Do roku 1994 była to pilnie strzeżona tajemnica wojskowa Armii Rosyjskiej.

Warto przy okazji wiedzieć, że w ostatnich latach na naszym rynku motoryzacyjnym pojawiły się różnego rodzaju preparaty, często bez badań i certyfikatów jakości, które obiecywały regenerację silnika i ulepszenie jego właściwości. Najczęściej żadnej poprawy nie było, a na pewno nie przez dłuższy okres. Niestety, niektóre z tych preparatów doprowadziły nawet do poważnych uszkodzeń silnika, podważając wiarygodność skutecznych preparatów. W odróżnieniu od nich Modyfikator Plus naprawdę działa i w swoim składzie nie zawiera teflonu, cząstek metalu, ceramiki ani żadnych innych cząstek wielkich rozmiarów, które mogłyby doprowadzić do uszkodzenia silnika w trakcie eksploatacji.

Działa on na zupełnie innej zasadzie – na zasadzie NANOTECHNOLOGII, gdzie rozmiary cząsteczek i makromolekuł są niewiarygodnie małe – wielkości kilku ŋm.
SPRZEDAŻ: SIEĆ SKLEPÓW
 
 

Modyfikator Plus do nabycia u autoryzowanych dealerów:

 
©2009 GRIFON Sp. z o.o.    WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE